hockeytjejen.webblogg.se

Dagen-1

Publicerad 2013-10-06 23:41:08 i Dagens som har gått

Hej:) nu ska det bli ändringar på min blogg. Ska försöka uppgradera varje dag.
Ska köra lite fakta om mig: heter Liz och 15år har sex katter och en igelkott. Tränar is hockey. På min fritid så är jag med mina vänner och fangirlar (stavning) över pojkbandet ONE DIRECTION. Har skilda föreldrar. Har ett förhinder i min lärning i skolan jag är nämligen dyslektiker. Det är att manhar det svårt att läsa och skriva. Fråga om ni har frågor til mig:)
 
Under tiden som jag inte har skrivit har varit jobbig för mig för jag har varit begravd med läxor och har mycket hockey. Min ena katt har fått kattungar det är två killar och en tjej. blivit femton har man, blev det den 30/9. Blev överglad att jag fick 1D perfymen och deras body lotions. Den luktar så himla gott. Har också skadad mitt knä så jag har inte fått tränat på en och en halv vecka det har varit jobbigt för mig för att jag är en tränings tjej och sen när man inte får träna, så blir iallafall jag tokig. 
 
Puss från en knäpp och glad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela