hockeytjejen.webblogg.se

Nu har du kommit...

Publicerad 2013-05-26 22:40:47 i Allmänt

Hej älsklingar.
Som jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle få en igelkott nu har jag det. Den är hur söt som helst. Det är en tjej som heter (Mimmsan) det var jag som kom på det namnet. Deras föda är insekter och light kattmat. Dom är så klart natt djur, så på dagarna sover dom. Ska försöka att lägga upp en bild på henne imorgon. Jag har ju fyra katter sen tidigare och dom tyckte att hon var jätte läskig, jag dog typ av skratt för dom skulle visa att dom var tuffa, sen när dom upptäckte att hon rörde på sig då blev dom SÅ rädda.

Puss o kram
Sovande tjej

Kommentarer

Postat av: My (1D Novell)

Publicerad 2013-06-03 15:39:16

men gud vad glad jag blir sötis! tack <3

- vilket hockeylag hejar du på då`? ;)

Svar: jag hejar på djurgården
hockeytjejen.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela