hockeytjejen.webblogg.se

Sorry a lot

Publicerad 2013-05-23 20:46:27 i Allmänt

Hej!! Ledsen att jag inte har skrivit för att jag har varit begravd i läxor men nu har man bara en läxa äntligen. Vad jag har gjort under tiden är att jag var på One Direction konserten i Sverige 8/5 det var Awesome fick äntligen se dom. Hade längtat i typ en evighet kändes det som. Hade absolut ingen röst kvar men jag hade jätte roligt. Jag har haft en tråkig dag i skolan sen hade man träning nere i södertälje det var kul. Nu är man på väg hem tar väl en och halv timme fram och tillbaka så under en dag sitter man på tåg och buss i tre timmar jobbigt vet det. Jag kommer att få ett nytt husdjur om två dagar. Det är en afrikans pygmee igelkott. Det är en liten ras av igelkotts släktet. Jag vet att det låter konstigt att ha en igelkott som husdjur, men det blev godkänt för typ två år sen. Dom stick inte om man tar det lugnt med dom så gör dom det inte. Eller om man utsett deras bo för hot det är då dom kan sticka. XOXO Trött Hockey tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela