hockeytjejen.webblogg.se

This is us

Publicerad 2013-08-30 18:37:00 i Allmänt

hej jag vet att jag har inte har skrivit på ett tag det är för att jag har haft fullt upp med träningar. För två veckor så hade man fem träningar på fem dagar, var så trött. Förra veckan hade jag två träningar. Och den här veckan har jag haft två träningar och så har man två matcher i helgen. Jo jag har färgat håret blond. Och då menar jag blont. Juste höll på att glömma det viktigaste igår var den bästa dagen i mott liv. Vet ni varför? För jag såg one direction-this is us. Det är den bästa filmen någon sin. Var så jäkla bra film. Det är väl den ända filmen som alla sitter kvar i salongen medas efter texten rullade. Älskar när liam säger "finns det några björnar i sverige?" 
 
XOXO 

Kommentarer

Postat av: Wanja

Publicerad 2013-09-11 22:42:56

Hej! Jag har nyss börjat på en novell om one direction, kika gärna in och läs ett kapitel! Sen får vi hoppas att du blir kvar! ;)

Svar: Jag det ska jag göra:)
hockeytjejen.webblogg.se

Postat av: Inga-Linn

Publicerad 2013-10-07 18:33:37

Haha, den filmen var så bra. Harry kunde inte ens sätta upp ett tält och den blev typ förvånade att instruktionerna va på svenska, gulligaste killarna<3

Svar: Ja det var den. Aaa dom måste lära sig det, plus att om dom köper tält i Sverige måste dom lära sig att instruktionen är på svenska. <3
hockeytjejen.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela