hockeytjejen.webblogg.se

ber hemskt mycket om ursäkt.

Publicerad 2013-08-01 19:35:00 i Allmänt

 Hejsan!!!
 
Sorry attt jag inte har skrivit något inlägg men har varit på semester i Tyskland och i Österrike. så har glömt bort att blogga. vad har jag gjort när jag var där. Har campat i tält, klättrat i alperna. Badat i en alpsjö. I alperna så kan man gå upp för alperna och sen så kan man också gå mer för alperna. men jag och pappa åkte upp för alperna och sen gick pappa ner för alperna medans jag tog liften ner. att gå ner för alperna tar ungefär 45-50 min. sen när man var där uppe på berget Alpspix. där påförsta bilden kan man gå ut och titta. och på andra bilden ser man ner. och det är golvet man går ut på.
 
och en dag innan jag skulle åka var jag tvungen att ta bort en av mina favo katter.
 
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela